Het zit erop!

25 mei 2012 - Miskolc, Hongarije

Voor de allerlaatste keer: Hallo allemaal,

Jaja, het is alweer de laatste keer dat ik verhaaltje schrijf. Ik blijf het zeggen, maar wat is de tijd snel gegaan het afgelopen jaar. Het was erg leuk om de verhaaltjes te schrijven en nog leuker dat jullie ze lazen, bedankt daarvoor :) En ook bedankt voor de leuke reacties :)

Nog even een korte samenvatting van de afgelopen 2 weken. De colleges die we doordeweeks hadden van het laatste vak: Environmental Risk Assessment waren erg interessant. Het afgelopen weekend zijn we op zaterdag naar een fish farm gegaan voor een smakelijk visje en ’s avonds hebben we de Champions League finale gekeken in een kroegje (och, och, Robben toch). Op zondag zijn we naar een groot grottenstelsel geweest waar we een tocht van 7 km gedaan hebben. Gisterochtend hadden we het laatste tentamen, dat prima te doen was. ’s Middags hadden we een evaluatie met een aantal docenten en vertegenwoordigers van de TU Delft en de universiteit van Wroclaw. We mochten onze mening over de vakken geven, wat beter kan etc. Rodrigo had een filmpje gemaakt met foto’s en een dankwoordje van ons allemaal, die hebben we bekeken. Het is echt een heel toffe film geworden, het perfecte aandenken aan dit jaar. Daarna zijn we vertrokken naar een wijnkelder met opnieuw goulash en opnieuw een wijnproeverij. Terug in Miskolc hadden we het laatste gezamenlijke EGEC feestje en daar hebben we een onvergetelijke avond van gemaakt. Vanmorgen kregen we onze certificaten en de bijbehorende dassen en sloten we af met een lunch. Vanmiddag hebben we gezellig gepoold in de kantine en nu ben ik zo’n beetje klaar met het inpakken van m’n koffer. De meeste mensen vertrekken morgen verspreid over de dag. Ik vlieg om 15.30 en hoop rond 17.30 weer voet op Nederlandse bodem te zetten.

Ingenieurs houden van cijfers, en als toekomstig ingenieur zou ik het afgelopen jaar graag willen samenvatten in cijfers:

EGEC 2011-2012

21 docenten

14 verslagen en presentaties

14 excursies

2298 foto’s op mijn harde schijf

19 blogs met een onbekend aantal trouwe lezers :)

En het allerbelangrijkst zijn de ontelbare mooie herinneringen die ik aan dit jaar over houd!

EGEC zit er op, het certificaat zit in de tas. Het was een fantastische ervaring. Nu is het mooi geweest, tijd om naar huis te gaan..

Tot snel!

Els

1. annie:
    25 mei 2012
    Els, gefeliciteerd met je certificaat en je "koffer" vol met mooie herinneringen en fantastische ervaringen. Geweldig toch.
    Groetjes Annie.